Szent Fény támogatói, a Szövetség védelmezői, a paladinok megtalálhatóak Tirisfal Glades északi erdőitől kezdve (ahol az Élőholtak előrehaladását próbálják megakadályozni) a Blasted Lands déli vidékéig, szüntelenül vigyázva területüket a Sötét Kapun túlról érkező démoni hordákkal szemben. Hatalmas kalapácsaikkal és a Fény erejével felvértezve ezek a szent harcosok a csapatokat irányítanak a harcok során, s mindvégig a csata sűrűjében forgolódnak.
A paladinok a közelharci harcosok és másodsorban varázshasználók kombinációi. A paladinok ideálisak bármilyen csoportnak, köszönhetően gyógyító, és egyéb képességeiknek, valamint a bűbájaiknak, pecsétjeiknek (seal). A paladinok minden csapattagra vonatkozóan csak egy aurát aktiválhatnak, és meghatározott játékosok esetében meghatározott bűbájt alkalmazhatnak. Védelmi képességeiknek köszönhetően meglehetősen nehéz őket megölni. Gyógyíthatnak még a Szent Fény segítségével is ellenben más harcos osztályokkal. Élőholt specialistáknak is tekinthetőek, mivel számos képességük eleve az élőholtak elleni harcot segíti elő.
Engedélyezett fajok: Ember (Human), Törpe (Dwarf)
Alap értékek: Életerő / Mana
Hozzáférhető páncélzat: sodronying (mail), bőr, ruha, pajzs és lemezpáncélzat (plate)
Hozzáférhető fegyverek: egy és kétkezes buzogányok, egy és kétkezes kardok, egy és kétkezes fejszék, Lándzsa
Aurák Egy időben csak egy aura lehet aktív. Ki kell választani, hogy melyik a legmegfelelőbb az adott szituációban. A többi játékos is megmondhatja, hogy melyiket lenne a legjobb használni. Ha ugyanabban a csoportban több paladin is van, mindegyiküknek más és más aurája lehet aktív, de ugyanannak az aurának a hatását nem halmozhatják. Ha te is paladin vagy, és egy másik paladin is van a csapatban, érdemes vele egyeztetni, hogy ő milyen aurát fog használni, annak érdekében, hogy kiegészítsétek egymást.
|